vineri, 19 august 2011

Încă o zi frumoasă!


Cu ceva timp/săptămîni în urmă credeam că daca nu mă umplu de somn  pînă după 11 în ziua mea liberă nam să mă simt om.. dar uite că nu-i nici pe departe așa. Ne-am trezit azi un pic mai tîrziu decît soarele și totuși am reușit să îmi ud trupul în cristalina apă a Golfului Mexic. Și cel mai plăcut au fost peștișorii cît palma sau unul cît pînă la cot de mare care ți se strecoară printre picioare  crezînd că ești ceva bun de mîncat. Ca de obicei cînd am timp iarăși și din nou îmi mai cumpăr cîteva spații pentru a-mi răs- umple dulapiorul cel mare  și continui să mă conving că mai bine bag un ban acum mai mic decît acasa unul aproape triplu. Continui să mă minunez și îndoi de mirare cum poate nasul meu fi așa de sensibil și fudul încît la ieșirea din magazine să  spun ooo DA! Uite asta e parfumul meu și după care să îndrăznesc să  vreau să mă întorc pentru a-l întoarce. Apropo eram să uit. Am un nas foarte sensibil care a devenit și mai  după cele cîteva ore bune petrecute în Duty free-ul din Budapesta  vreo 10 ore ,din care 3 la sigur că le-am stat acolo. Și astea toate cu 3 ani în urmă. Oricum faptă e făcută, și sticla deja mă așteaptă nerăbătoare.  

 După iaurtul și paharul cu apă , n-am rezistat să  nu mă năpustesc peste cheesecake-ul din frigider la o oră atît de tîrzie.

Am avut o zi frumoasă, în ciuda faptului că noaptea precedent a fost petrecută deasupra a unor ardei umpluți ca acasă  și găluște imense. Pofta si noapte buna! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...