duminică, 23 ianuarie 2011

Dorul..

  De ceva răstimp.. simt un discomfort nemaipomenit în inima mea și în general în toată ființa mea.
Am senzația că acea lumină din mine care cîndva radia și trezea zîmbetul a o mulțime de oameni s-a stins, pentru neplata facturii credcă..

 Am bunul..dar și prostul obicei de mă întoarce în urmă. De a răscoli evenimente plăcute și mai puțin din trecutul meu.

 Am un dor. Un dorm enorm. Mii dor de mine. Mii dor de cea care rîdea înainte cu atîîîta poftă.
  Mama îmi  spunea des că urechile nu mi se văd cînd rîd pentru că obrajii mei îmbujorați le acopereau.. totul era al naibii de molipsitor!. Emanan mult mai multă energie pozitivă. Aveam mult mai mulți prieteni, pe care îi credeam cel puțin atunci prieteni, astăzi îmi simt cunoscuți..uneori simpli trecători.
  Mii dor de sufletul meu curat, mii dor de cuvinte frumoase. Mii dor de copilul din mine. De femeia din mine. De energia cu iz de sex din mine.
Vreau să încep lupta mea interioară pentru a-mi întoarce calitățile mele scumpe. Pentru a putea tăcea- atunci cînd se cuvine. Pentru a iubi necondiționat. Pentru a îndrăgosti pe cineva și mai mult în mine. Pentru a da un sfat.
 Vreau să pot să răspund frumos, cînd mi se vorbște urît. Habar nu am .. de unde aveam răbdare atunci s-o fac..?!
 Mii dor de cea care are răbdare să aştepte.
  Vreau pofta de a găti ceva delicios..fără ca să vreau să fiu apreciată sau să mi se spună "..Mda Gustos..". Așa pentru mine.
Vreau să pot să mănînc ciocolată. Vreau să am mai multă încredere în mine și în oamenii de lîngă mine.
Toate astea le vreau numai şi numai pentru mine în primul rînd !
 Numai atunci cînd am să-mi schimb obiceiurile, manierele - toate împrejur se vor schimba.Toți și toate. Pentru asta am nevoie de mai mult timp cu mine însumi și de multă putere.

 Îmi este dor de mine și vreau să reîntorc bunul din mine din tot sufletul. Și știu că asta e posibil.


 Se spune: Că atunci cînd îți dorești ceva din tot sufletul, tot Universul te va ajuta în asta..
 Şi eu cred.

2 comentarii:

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...