vineri, 21 ianuarie 2011

Îmbrățișări pătimașe

 Astăzi eu am examen, dar asta nu contează pentru că azi este Ziua Internațională a Gugulelilor/Îmbrățișărilor!!!

  Cît de diferiți nu am fi, dar cred că fiecare din noi, la un moment dat al zilei cînd lucrurile merg bine sau mai puțin .. simțim necesitatea ca cineva să ne imbrățișeze. Îmbrățișarea este în esență un schimb de energie, necesitatea căruia ne este împlîntat în noi încă din copilărie, cînd mama își petrecea toată ziua cu noi în brațe, ne cuprindea, oferea acea căldură maternă.
  În viață am avut periode în care am reușit să fiu singură, să meditez și totuși întodeauna am simțit și simt această necesitate de a avea pe cineva cu care să poți schimba 2 vorbe, să ai un umăr de încredere, un om sau eventual mai mulți la interacțiunea cu care să simți cum se emană energia pozitivă.
 Uneori îmbrățișarea poate fi una pur prietenească sau familială, sau una pătimașă :) voi alegeți!

  Cuprindeți-vă azi și mîine și de acum în colo cei dragi, jumătatea, prietenii, cunoscuții, cine are îndrăzneală necunoscuții și oferiți-le o îmbrățișare caldă ca să nu le ajungă aer :) apoi dați-le drumu, dar nu pe mult timp!



Interesant oare ce părere va avea profesoara astăzi dacă o cuprind strîns?! :D

2 comentarii:

  1. Astazi de dimineata am aflat si eu de la colegii de servici ca este ZIua Imbratisarilor. Mi se pare super ca exista o astfel de zi, este binevenita ptr toti noi, pentru cei nefericiti ci t si ptr cei fericiti...>:D< Hug si de la mine :D

    RăspundețiȘtergere

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...