sâmbătă, 11 decembrie 2010

Îmbinarea asta de cuvinte

   Am vorbit azi cu ea.Chiar dacă nu a fost o întrebare tocmai la locu' ei, am îndrăznit s-o întreb.
- Cum ţii starea sentimentală (după despărțire) ?
- Mai bine.Azi am făcut ordine în poze.Le-am arhivat.El m-a șters de pe facebook. Nu vorbim de 2 săptămîni. [...]
- Poate defapt aşa vrut el odată ce nu mai dă semne..?!
- Ba nu.. el a vrut să mai încercăm..și chiar a încercat, dar eu simt că nu mai pun suflet în relația asta..M-am îndepărtat de el.Simt că nu vreau să mă dedic cuiva. Îmi doream să am mai mult timp pentru mine.. vroiam să am spațiul meu, dar el a luat-o ca despărțire.Iaka șa.

 Și aici, eu am simțit că vreau să scriu.
Am simțit că defapt demult n-am folosit acestă îmbinare puternică de cuvinte pentru acțiunea  dată. Acțiunea pe care (cu mîna pe inima) eu cred că o fac.
  N-am folosit asta.. cred că din băncile liceului.. atunci cînd în loc de ghiozdan/diplomat/geantă/chipiu purtam un semnul "?" în cap/spinare.
   Defapt nu unul da mai multe, deoarece mă tot mereu întrebam: De ce cineva pune atîta suflet într-o relaţie? dar cineva nu?!
 Răspunsurile spre fericirea mea mi-au venit mai tîrziu. Și cred că mai au să-mi vină. Căăă doar pe tot parcursul vieții ne învățăm și ne învățăm.
  Dar ia stai o leacă... ce înseamna defapt a pune suflet într-o relație? O pot face oare asta 2 concomitent? sau o face al-3lea ?! Depinde oare asta de stare, educație, principii sau ..? 
 Și aici răspund eu din experiența proprie și nesilită de nimeni :)
 În primul rînd  s-a tot scris și s-a tot rectificat că Noi și Ei facem parte din lumi diferite..dar care cu atîta plăcere se întîlnesc. În tral 2-lea  cred că  a pune suflet depinde de la caz la caz... ca la iarmaroc unul vinde mandarine mai scumpe ca na! is aduse din ţara X, el mereu are vînzări bune, e experimentat şi îi place să investească :) şi altu' prima dată pe FRONTU ĂSTA :)  se conduce şi el după instincte, și prețui mic.. Așa și în viață. 
 Cineva investește într-o relație pentru că e pățit și vrea căldură pentru că a primit-o pe cea din urmă de mic. Cineva nu prea a primit, dar e pățit și deja păzit.. și așa.. dă în modul lui cîte un pic ca să nu o mai pățească, să nu se mai frigă.
  P.S. Într-o relație, (în viață) trebuie de "PUS SUFLET ", investit sentimente, căldură, pasiune, dragoste... chiar și cu condiția că fiecare o face diferit,stîngaci pe alocuri, dar în modul său. Pentru că roadele de după.. peste ani... adesea... chiar merită asta! 
 CRED şi SPER...!


 

4 comentarii:

  1. Stiu cum este sa pui suflet intr-o relatie, stiu cum este sa ma atasez de oameni fara sa vreau si sa-mi para rau dupa. A "pune suflet" pe de o parte inseamna sa astepti ceva de la celalalt, fapt care rezulta in suferinta daca nu primesti inapoi.

    p.s. imaginea aia cu cheita o am si eu undeva intr-o postare mai veche :) e foarte faina :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumos...cu timpul am invatat sa pun suflet fara ca mai apoi sa-mi para rau...de ceea ce afost si de ceea ce am iubit...)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ştrumful tău - eu personal tre să mă dezbaier de a mă atașa de cineva.. m-am fript și după asta așa mai doare.. pînă vine alt atașament și tot așa.
    p.s - imaginea mi-a apărut exact la momentu potrivit și exact la ceea ce mă pregăteam să scriu.

    margantzovka - asta legea perfecțiunii să dai, dar să nu ceri.. dar cum nai da vrem și noi feedback-uri :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lencia, aici ai dreptate. Chiar daca ne frigem o data, siferim, daca vine altcineva in viata noastra se intimpla la fel, nu putem sa evitam aceste lucruri. Trebuie doar s aincercam sa fim fericiti si sa gasim persoana cea "buna" de care sa ne atasam si sa nu ne faca sa suferim ;)

    RăspundețiȘtergere

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...