duminică, 5 decembrie 2010

Mulțumesc.. Partea II

Apăsați pe video și apoi citiți!
  Credeam că voi lăsa un interval mai mare de timp pentru mulțumescul partea a II-a..undeva prin apropiere de Crăciun, dar n-am rezistat. Mănînc de vreo săptămînă mandarinele mele iubite.Ascult piesa asta la bis the whole daaay. Și  îmi stă un nod de bucurie în gît și vreau să-l împart și cu voi.
   Ninsoare.Ploaie. Și iarăși albul, frigul, liniștea, magia sărbătorilor de iarnă a revenit peste mine.Ei și ce dacă vin examenele și pînă și dupa Anul Nou, și ce dacă-i frig, eu nu-l simt. Sînt o friguroasă, dar mă încotoșmonez cu toate hainele posibile și am să las ca gerul să-mi atingă obrajii și să mă poarte în dansul fulgilor, al bulgărilor și al magiei pe care eu o simt iarna în deosebi.
Ieri am privit filmul HOME ALONE/ Singur acasă, a nuștiu cîta oară..  și copilul din mine s-a trezit.Azi mă duc cu nepoțeii să ne dăm cu sania!
Somewhere in my meeemoryy!

2 comentarii:

  1. Uneori un mulțumesc poate fi spus așa de mama mulțumescului, dar dacă mai concret și la tema :) atunci mulțumesc că există și alte stări înafara de starea de îndragosteală, care ne fac să zimbim pînă la urechi și să ne simțim Super haaaapy!

    RăspundețiȘtergere

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...