joi, 1 martie 2012

1 martie

Primăvara m-a trezit cu o îmbrățișare caldă alături și cu un cîntec. Îți doresc să reînvii așa cum nu se grăbește ea, încet, dar sigur!

Ce bine că există zile de motivație..ele ne trezesc și oarecum ne ung cu miere ochii atunci cînd tragem cîte o privire pe geam.  Eu nu am primit și nici nu am dar cuiva mărțișor..de ce se pierde în mine tradiția nuștiu, dar sînt curioasă oare cîte de lungă o fi coada de vînzători din fața la Gemeni ?! .. :)

Vreau să reușesc să vad cireșii în floare.De azi mai am cîteva zile, ca să fac ceva ce mi-am promis.

Mîine  se fac 28 de ani de cînd a spus Da..parcă nu demult erau 20..ce repede trece timpul mama. Cîtă răbdare ai tu cu noi. Mă închin pînă în nucleul pămîntului ție.

Motanul și-a pus cravata de cîteva zile și o face pe gentelmen-ul prin ogrăzi străine. Femeia își scoate fusta cu flori, pe care demult n-a mai purtat-o.Măcar imaginar. Afară-i -1 și-i cam vînt, dar mie mii a zburda.. gata cu vorba eu tre să mă apuc de promisiune.
A se savura seara..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...