luni, 7 februarie 2011

Sîmbătă spre duminică


 Cineva se jăluie că acea zi e plină de glamour și fițe..la noi însă spre marea mea mirare a fost chiar vesel că mare parte din glamour nu vine, s-au dacă vin și-l lasă acasă. Ne-am adunat ca de obicei ai noștri, am fost ca de obicei deschiși unul cu altul, careva au fost prea deschiși.
 Ne-am adus aminte de acele vremuri, de lecția 0, de uniforme, de mine mai tortoșică, de lecțiile de romînă pe care le petreceam în picioare din cauza unor candidaturi excesiv de cuminți :).
 Mereu rămîn "fascinată" de imaginaţia nu ca-șa, dar bogată a unor masculi în devenire cu care pe vremuri am împărțit băncile, expunînd în cele mai perverse culori pe cine au mai iubit , cum și cît de bună era în imaginația lor.
 Eu reacționez lights la asta, și totuși tenta asta a masculilor de a poleniza cît mai multe și mai diferite întodeauna îmi dă semne de întrebare. Atunci cînd în post de cele "iubite" sînt niște copile aparent modeste că nici nu ți-ar trăsni prin cap, sau în cel mai obișnuit caz urcate pe tocuri șă îmbrăcate sumar. Cineva îmi argumentează că încă-i tînăr, altul după o dezamăgire s-a stricat.
 Nuștiu cum am reușit în noaptea ceea să stîrnesc atîta gelozie, pentru că am prea mulți cunoscuți, dar și să cutreer 5 localuri pînă dimineața. Am văzut și orașul dîn depărtare. Am dansat.

Mie mi-a plăcut. Eu încerc să găsesc  partea bună a lucrurilor și a oamenilor cum n-ar fi ei.

4 comentarii:

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...