duminică, 16 ianuarie 2011

Voulez-vous ?!

  
Lor nu le prea place ocupația asta.

   Uneori (adesea) îi irită căscatul gurii : rochițe, bluzițe, pijame, sutiene, dantele, cercuri, broşe..ne lasă să luăm pe oricine doar ca să nu-i ţinem preţ de cîteva ore legaţi într-un centru de ambalare a sexului frumos. Lor le place să-și ia oglingioara de acasă.
   Azi mi s-a adeverit un lucru care-l purtam în monologul meu încă din copilărie. Da.
   Un bărbat într-un sacou bine prins pe trup are un aer aparte, inspiră mult mai multă încredere și emană de 2 ori mai mult testosteron decît de obișei :).
   Ținuta la patru ace inspiră atitudinea de îngrijit, o poziție pozitiv autoritară, lîngă care ai plăcere să duci pasu și pe alocuri să te supui cu drăgăloșenie. De ce? pentru că la fel cum ni se întoarce și nouă nasul după un individ în ținuta de mai sus, îngrijit, aranjat pînă la ultimul detaliu văzut de noi, exact așa și lor, atunci cînd trece o Ea în ținuta de voulez-vous  :)

 Ambii ar arăta la fel de bine în ceva casual, sau în ce i-a înzestrat mama-natură și totuși ținuta asta este specială și atîîît de SEXY. 
 Apropos : Anul asta promit să fie unu mai plin de picioare frumos dezgolite, fuste, rochii și tocuri. 
 

P.S.  Să fiu eu oare traumată de asta, prin faptul că am fost pusă cu strictețe și deasila să purtăm uniformă în liceu încă din a 7-a  ?! 
Credeam că-mi va trece! Dar uite că nu a fost să fie :)

5 comentarii:

  1. așă-i ? :D!
    Ehe frumos dezgolite, altfel nui nici o enigmă ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uff, de cind imi promit si eu ca voi purta fuste mai des, dar nicidecum nu mi se primeste :-/

    RăspundețiȘtergere
  3. nicolae- eu încă tot nu cred, da dacă mi-am promis MIE :)
    Ștrumful tău- iată tre să facem în mod și chip ca să ni se primescă ;)

    RăspundețiȘtergere

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...