joi, 13 ianuarie 2011

Spune STOP prostiei în familie

 N-am scris de ceva timp.Nu că mi s-ar fi întîmplat ceva. Am fost plecată-venită.Și totul e bine. La ora asta de aproape mîine am hotărît să scriu despre un subiect vechi și actual, dar care trebuie oprit din răsputeri prin.. hotărîți fiecare din voi prin ce ascultînd piesa de mai jos.
 Interesant fapt că piesa a ajuns la urechile mele de la partea masculină. Eu cred că oameni de genu " nu pot omorî, supăra nici măcar musca " nu există.
P.S. Există însă lucruri transmise genetic, perioade, experineţe din copilărie care ne-au marcat greșit, lipsa de răbdare și prostia omeneacă. În orice om poți trezi un animal. Să avem deci răbdare, ascultare și cumpăt în toate pentru a nu trece marginea prăpastiei, căci odată trecută rămîne un nimic, un gol.

Un comentariu:

  1. De acord, pina si pe cel mai linisit om il putem scoate din minti, asa ca trebuie sa fim atenti. Cit despre violenta, eu sunt de parerea ca acasta este chiar ereditara, cunosc mai multe cazuri.

    RăspundețiȘtergere

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...