marți, 25 ianuarie 2011

Fii bărbat!

 
Cînd eram încă la liceu.. doar două ierni la rînd am strîns fiecare bani pentru o casă de copii din Telecentru, din care am cumpărat: păpușele pentru fetițe și mașinuțe pentru băieței și tradiționalele dulciuri(dar mai bine luam fructe).
   Eram atunci încă copil la minte și totuși îndeajuns de matură ca să trec prin mine toată atmosferă de acolo. Am ajuns acolo, exact înainte de a se trezi copiii din somnul de amiază.
   În prima cameră în care am intrat era cea pentru noi născuți. Acolo era mai cald, sufla oxigen dintr-un aparat. Ar fi trebuir să miroase a copii ce mănincă lapte matern, dar mirosea doar a copii.
 În cea de a doua cameră erau  pătucuri mici și unul mai lung în care dormea o fetiță de vreo 6-7 ani.
 Cînd s-au trezit ne-au poftit  în camera în care ei se jucau pentru a sta cu ei și a le împărți cadouri. Niciodată n-am să uit ochii goi și tot odată plini de atîta vrajă de copil singur pe care îi aveau, cum ne spuneau mama, tata  și cel mai important după împărțirea cadourilor nea rămas  un copil și un cadou, un băiețel și o păpușă.
  Băiețelul ne-a vorbit într-un mod atît de rușinat pentru noi și atît de bărbătesc pentru el : " Daţi-mi măcar și păpușa..eu am să mă joc cu ea ......"
Cînd mă gîndesc la copii orfani îmi aduc aminte de acest caz mereu.
 Mă doare în sufler pentru uneori nu sîntem mulțumiți de lucruri banale în viață pe care nu le-am obținut.. fără a lua în socoteală că alții nici măcar asta nu au.
 Doina ne-a anunțat că asta e ultima săptămînă pentru a face o donație. Nu ezitați.
 6 lei dus- întors. Un pachet cu ce ai și nu folosești sau strînge praf pe cînd alții s-ar putea juca . Și ai făcut încă citeva suflete mai zîmbitoare.

Un comentariu:

  1. Si mie mi se rupe sufletul cind ma gindesc la copii care nu au pe nimeni. Eu am fost din prima zi si am lasat doua sacose cu haine, sper sa le fie de folos. Chiar daca nici macar aceste donatii nu le vor aduce caldura unui parinte, totusi cred ca ii vor face cit de cit fericiti.

    RăspundețiȘtergere

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...