miercuri, 8 iunie 2011

Monolog

 Fiecare mireasă își alege ținuta după poftele, dorința, imaginația, sfatul cumătrelor, gura satului, plăcerea  sufletească sau toate laolaltă. Pe mine ma cucerit inocența și aparenta simplitate a noii colecții. Eu încă n-am pășit pe tărîmul de după "Rochia albă".. dar am auzit de prin urechea lăcății, de pe la vecini că acolo e altfel.   
  Parcă mă trage pe celălalt mal, dar parcă aș mai savura rochiile vaporoase cu flori. 
  Și nu mii frică că timpu trece și surate de-ale mele deja leagănă copiii prin parcuri, gătesc cina pentru 3, sau eventual 4(îmi șoptesc eu în gînd), dar eu tot îmi perfecționez engleza mea americanizată.
  Îi spun cerului mulțumesc că mă lasă să mă gîndesc, să mai cresc, să am cel puțin un mini-ghid de traducere pentru vremea cînd oi trece în cealaltă tabără.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...