vineri, 24 iunie 2011

Răscolit prin amintiri


 De obicei ei insistă cu întrebarea Where are you from?(Undei ții cuibul?) și cu speranță în suflet le spui Moldova!... cel mai adesea însă primele 2 secunde îs tăcere, după care urmeaza sau Ouuuu!!!! (în sens că au înțeles în ghelimele), dar mai sînt și din cei curioși care te întreaba Dar undei asta?
 Azi însă am avut plăcuta surprindere atunci cînd o doamna pe care tocmai o deservisem să-mi raspundă tot în engleză Serios? Eu am fost în Moldova! Am fost în Chișinau, cu accent american și în în Balți tot am fost. A fost în vizită la mai multe biserici, case de copii. I-au plăcut enorm de mult roșiile și gradinile noastre verzi și bogate care se întind ca o plapumă, ceea ce ei aici NU AU. Mii dor de aerul de acasa.Mii dor de casa, de părinți și de sora,de nepoței și de sarmale în frunză de vița de vie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...