miercuri, 8 iunie 2011

Eu cînd vreau să fluer, fluer :)

..dar azi îmi doresc ca ziua să aibă mai multe ore.Vreau să nu mai răcească nimeni cînd afară e o înnădușeală de-ți vine să te bagi în beci. Să reușesc să am timp să-mi găsesc o vopsea demnă de căsuța mea virtuală de aici și de care să nu mă tot satur.Vreau ceva în culori deschise, ceva alb-negru ceva cu roz. Vreau oamenii să poată vorbi mai deschis unii cu alții. Vreau să am timp să fac băi de soare. Să calc pe iarbă și să merg de dimineață cu bicicletă atunci cînd toți încă dorm. Vreau oameni cu zimbete sincere. Vreau voci liniștite. Vreau să port mai des rochiile pe care mi le-am luat cu mine.Vreau înțelepciune pe lîngă toate. Vreau să am mai mult timp să citesc. Mii tare gustu de cireșile noastre moldovenești, mai bine spus, vreau o căldarea jamălțuită plină cu din alea mășcate.. și după care să fluer cu sîmburele pe ici pe colo, cum făceam cînd eram copil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...