joi, 17 februarie 2011

"Acolo unde este o rochie..

..este și o femeie, dacă nu există femeie, nu există nici rochie"
( spunea Coco)
 Mîine mă trezesc mai de dimineață pentru că de vineri spre sîmbătă moldoveanul face nuntă. 
Și eu particip:).
N-am fost la o nuntă credcă de vreo 2 ani. Așacă mîine tre să arătăm ca un castravete fresh în ciuda viscolului de afară și a faptului că-s o friguroasă in(curabilă) eu am avut curajul să-mi comand o rochie cu mîînici scurte, fără ele defapt. Dar pentru a mă simți bine cred că am să rezist frigul. Doar mi-am promis că anul ăsta am să port mai mult sex-appeal pe mine(pentru mine).
Aici vă arăt fugitiv ce idee mi-a mai sugerat ochiul meu pentru rochii de ocazie, nuntă, sau eventual o ieșire undeva. Mie îmi plac lucrurile pe care ulterior le mai poți purta, pentru că am exemplare care au fost îmbrăcate o dată s-au deloc..
Delectațivă ochii și imaginația. Mie îmi doresc putere pentru a rezista cei 14,5 cm și distracție plăcută!
Accesorii 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...