miercuri, 16 februarie 2011

Avatar.

 E 4:28 dimineața. Demult nu m-am culcat așa tîrziu ca azi. Defapt încă nuștiu dac'oi putea închide ochii liniştit fără ca să nu văd feţe din altă lume, păsări de fier zburătoare, foc, arme, copaci şi o frumuseţe pe care ochii mei încă o mai digeră în conştient.
 Abia acum am terminat să privesc filmul AVATAR...

Da ŞTIU! şi nu-mi pasă că alții deja demult l-au privit, exprimat părerile, rîs,plîns poate și uitat. Eu abia azi am făcut-o. De ce n-am făcut-o pînă acum?..mă întreb. S-a găsit cineva care să-mi spună că-i gen fantasy și că nu merită privit..și eu credula, mie fantasticul nu-mi place, doar realitate vă rog și am crezut.
 Țin minte că citesem undeva înainte de a-l privi, că-i un gen siropos pentru cei romantici, plîngăcioși etc.
Dar eu țin să remarc, că acest film e unul pe care întradevăr tre să-l reziști ca să-l poți privi și tot odată al înțelege. Și nu pentru că ar conține prea multă crimă s-au pentru că e prea lung ci pentru că e unul..puternic.
 Mi-a plăcut enorm de mult cum a fost redată realitatea crudă care e pe pămînt  cu această planetă, care pe departe nu arăta a rai, dar avea o curățenie cu totul aparte. Am scris în postul recent despre legătura dintre oameni, uite asta aici m-a fascinat și m-ai mult, ceea despre ce eu n-am reușit să scriu legătura dintre noi și tot întregul. Dar asta-i o temă complexă și defapt atît de simplă. Bine faci-bine primești.
 Ce bine s-a redat momentul pe la sfîrșit, atunci cînd femeia din rolul principal era cîîîît pe ce să strice combina și să nu mai fie ea rolul principal :). Legătura enorm de puternică a naturii cu omul și cu tot ceea ce mișună în ea. 
 Pămîntul e în stare să ne înghită pe noi toți într-o clipă...și tot din vina, hapsînia și lipsa de dragoste a omului. Energia din păr care-i conectau cu restu. Acest film mi-a dat și o frică la gîndu unde ne rostogolim noi cu toții, dar și mi-a trezit dorința să vreau și eu un copac din acela. 
 Unele lucruri sînt prea greu de a fi observate și înțelese de om.
Încă mă m-ai gindesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...