sâmbătă, 12 februarie 2011

Coincidențele


Căutînd cu totul alt ceva pe net am găsit o postare pe un blog destul de stranie și tot odată misterioasă în legătură cu concidențele ciudate ale acestui an.. vedeți și voi :

Anul 2011 are patru date neobişnuite:
1/1/11,
1/11/11,
11/1/11 şi 
11/11/11.
Iar acum, alegeți ultimele două cifre ale anului nașterii dumneavoastră și adăugați vîrsta pe care o veți împlini anul acesta.. Vedeți ce rezultă...
Faceți același lucru și pentru alte persoane.. veți descoperi ceva foarte ciudat!!!

Mii interesant ce spun astrologii, cunoscătorii sau chiar matematicienii despre aceste coincidențe?!

Intrigată am început să caut cîte coincidențe uluitoare mai sînt din trecutul nostru gen World Trade Center, Kennedy  etc.. ajung iarăși la concluzia căci nu tre să mergi prea departe ca să vezi cîte coincidențe misterioase și aparent banale ascunde viața fiecăruia din noi. Eu cred în faptul că oamenii se pot simți și de la distanță. De cîte ori o sun pe mama sau invers și depistăm ambele că ne gîndeam în acel moment una la alta.
Sau încă un caz odată eram în aceeați cameră cu ea, dar ambele tăceam și eu am întrebat : "A? Ce-ai spus? "  şi mama uimită îmi spune că ea tăcea, dar se pregătea să-mi spună ceva.
Am și eu o grămadă de coincidențe numerice legate de trecut, prezent, numărul meu etc. că îmi pare rău că împrejuru nostru sînt atîtea mistere, semne, chemări în a face sau nu un pas, o faptă pe care noi nu vrem să le ascultăm adesea.. și pe care eu personal le pun la dubii.. Da poate așa? Da mai bine invers..
Vreau să mă ascult mai mult pe mine..și ceva mai des intuiția.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...