marți, 22 februarie 2011

Slăbiciunea

 Am eu o slăbiciune. Și ea se numește CHEASECAKE. 
Cel mai bun de pînă acum l-am gustat în SUA.Poate nu era atît de gustos, cît eram îndrăgostită de faptul că împărțeam în doi o feliuță. Adesea.
 Și Delice D'Ange-ul îl face superdelicios, cu o doză incredibilă de mac. Și eu îl fac gustos cînd am entuziasm.
Nu vreau abureala de la bucătărie.

 Vreau să intru. Să comand un cheasecake, un ceai Wellness Cup sau din fructe și să privesc pe geam cum ninge.
 De ce odată cu tine mi se duce atît de repede entuziasmul?! S-au așa-i la mine cu entuziasmul..
 Cred că tre să mă învăț mai bine să trăiesc și să prețuiesc clipa.

3 comentarii:

  1. Eu niciodata nu am gustat cheasecake, poate ptr ca inca nu am ajuns in America :D pare apetisant, tre sa caut reteta sa ma apuc si eu de el :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu neapărat să ajungi acolo, se poate și în condiții de casă de făcut unul delicios, iar dacă o duci bine cu lactatele te asigur că o să-ți placă ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Are gust de tristete cheasecake-ul caruia ii faci reclama. Nu m-ai convins sa-l gust si eu :)

    RăspundețiȘtergere

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...