duminică, 14 noiembrie 2010

Fostam și eu la YARDSALE :)

   Ca prima data mi-a cam luat vreo juma de ora pînă am găsit locația :) ehh străzile astea a noastre. Mi-am luat cu mine și o prietenă, să nu fiu numai eu noviciok :).Deci să încep cu impresiile!
   Cel mai predominant lucru la Yardsale-ul de anul ăsta primu la care merg, au fost după parerea mea cerceii, eu ca o amatoare de cercei nu aveam cum să nui achipui și admir pe fiecare :), dar și florile de piept care și mai de care.Cercei harbuz,  felie de tort, floricele, bentițe ei ce să vorbesc mult pozele or să vi le arate pe toate. Haine second.. prețuri accesibile, îngerași, felicitări HANDMADE, dar uite chiar am vrut să menționez că mă bucur și mă mîndresc că sînt persoane care au muza de a depune atîta talent în niște lucruri atît de mici dar deosebite,
  Mi-am achiziționat cerceii din ultima poza, sînt cam gigantici, dar m-a atras perechea de îndragostiți și zic  Ia să-mi mai introduc un pic de pasiune în viața mea :)

Cercei a la Jenica :)Ultima agrafă albastră deja îmi înfrumusețează podoaba capilară


 
 
Deja am făcut un cerc cu ei :D 











                                                       Îngerașul ca de noapte bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...