vineri, 12 noiembrie 2010

Relax my Mind, Body and Soul

   Da..astăzi am telefonul închis, l-am închis de dimineață și am ajuns direct acolo unde o să-mi petrec o parte din weekend.Azi nimeni nu mă sună, am anunțat toată lumea că azi am treabă și nu sînt disponibilă nici pentru apeluri, azi am treabă de mintea mea, trupul și sufletul meu - nu că n-aș avea vreo treabă de ele :), dar azi chiar e o zi specială pentru mine.Azi vreau să mă răsfăț, azi vreu să mă simt Cleopatra.
    Să mă ierte pacifiști :), dar azi mă scald în lapte, petalele de trandafiri sînt pentru plăcerea ochilor.
Demult mi-am dorit masajul cu pietrile fierbinți. După cada cu lapte pielea mea e numai bine pregatită pentru ele. De mică n-am prea iubit nămolul.. de pe vremurile cînd tata nu aștepta un răspuns pozitiv de la mine și deja eram înnămolită. Credcă-s călită pe tema asta și chiar îmi place și ce dacă-s neagra, și ce dacă după ceva vreme nu mă pot mișca altfel distrug toata opera de arta de pe mine, n-am unde mă grăbi, doar am zis că azi am treabă.Cu mine. 
   Păcat că nu sîntem în Turcia..acolo am auzit că se oferă contra plată, fără obligații matrimoniale, dar cu toată iscusința așa numita sauna turcească, după care te simți și la propriu și la figurat Mai ușșoaară.Trebuie de încercat.Ei și ce dacă el e turc dacă își face lucrul bine (masajul ș.a.).Turcii știu cum se cîștugă banul!  Hai că m-am abătut de la temă.
   Defapt mi-aș dori azi să fiu și coafată, manichiura, pedic iura și tot tacîmul, dar după ce simți că corpul ar fi intrat în canapeaua aia superelaxantă și aburii din WELLNESS CUP te îmbie la somn nu cred că mai rezist la popoțare, azi vreau doar relaxare a minții - care deja a zburat pe aripile viselor, trupul  plin de inocență zburdalnică stă neclintit și sufletul care astăzi e împăcat.

   Ce mult vreau să fie astăzi. De mîine mi-am promis să-mi ofer un astăzi doar al meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...