vineri, 8 aprilie 2011

Nimeni nu poate fi discriminat!

"[...]Apoi un banc de-a lui Dodon mi-a stricat pofta de mâncare, pentru că am luat la prânz revista pe a cărei copertă a apărut. De ce? De ce atât de tânăr şi atât de zombat deja, m-am întrebat citind bancul care a fost propus de politican ca fiind cel mai tare pe care l-a auzit în ultima vreme. Are o familie frumoasă. Şi nişte copii frumoşi. Şi ce păcat ca aceşti copii nu vor afla de la tatăl lor ce înseamnă să-ţi stea comunismul în gât, ce înseamnă toleranţă, ce înseamnă să-ţi pese cu adevărat de un om şi mai ales să-l accepţi aşa cum este, fie că este homosexual sau nu.
Toate acestea  după  sondajul realizat de ProTV şi după rezultatele înspăimântătoare ale acestuia. Şi după un interviu pe care aș da orice, să aveți răbdarea să-l acultați. Cel de la Aquarelle cu Artiom Zavadovschi.  O temă care mi se pare pe cît de neactuală în general, pe atât de neinteresantă pentru a fi actuală în MD. Atăta doar, ca uniii politicieni și bărboși super religioși de la noi, nu mai au cu ce-și ocupa agenda de lucru. Și mai ales, nu pătrund deloc în esența unui subiect intim cum este opțiunea sexuală a unui om, individ. Au făct din asta o ciumă, un dezastru, un Armageddon al moralității și se autocomplac în rolul de salvatori şi moraliști ce nu sunt. Între timp, o lege care ar putea preîntîmpina descriminarea, inclusiv pe motiv al opțiunii sexuale, devine un măr al discordiei, o întreagă dilemă pentru o societate atît de falsă, atăt de putredă pe alocuri, bolnavă, demult îmbătînită cu dogme și teorii sovietice şi religioase.
Iată ce am mai înțeles azi. Orientarea sexuală e doar un pretext ca să ne revizuim bubele din cap și să  răspundem fiecare sincer la întrebarea: Ce treabă am eu să mă intereseze dacă unui om îi place să și-o pună cu  femeile sau cu bărbații?  Spiritul civic, grija pentru spiritualitatea țării, sănătatea  morală a generației? Ce naiba are cineva să-şi bată nevasta sau să fure sau să mintă sau să ia mită şi să creadă că opţiunea sexuală “incorectă”a cuiva este mult mai gravă decât cele enumerate mai sus.
Grija mea e să trăiesc confortabil, armonios, împăcată cu mine, cu lumea în care trăiesc. Și vreau ca şi copiii mei să înveţe faptul că suntem diferiţi, dar egali. Să înveţe toleranţa şi mai ales buna voinţă faţă de orice om, oricare i-ar fi culoarea pielii sau preferinţele pentru a-şi satisface necesităţile sentimentale şi sexuale.
Trebuie să recunosc că de la vîrsta în care am realizat definiția orientării sexuale, pentru nici o secundă nu am împărțit lumea în cei care și-o pun cu un bărbat, cu o femeie, cu două…Eram înebunită după Freddy Mercury, de Erasure, de Boy George. Şi când am înţeles că ceea ce-mi aduce atîta bucurie este creat de bărbaţi homosexuali, mi-am zis…cool, homosexuali tak homosexuali…important e pentru  ce îi iubesc, nu pentru cine sunt…
Poate mă veţi invada cu răutăţi, creştineşti, din punctul vostru de vedere. Mai bine ar fi să mă ignoraţi. Eu nu împart lumea în oameni(adică heterosxuali) şi neoameni. Pentru mine există răi şi buni.De cei răi încerc să mă feresc, de cei buni mă apropii și interacționez. Şi niciodată un om nu mi s-a părut nici mai negru, nici mai alb, după ce aflam că e homosexual. Orientarea sexuală este exact ca şi culoarea tapetului sau covorului din casa unui om. Nu mă interesează de ce are buline, fluturi sau dekorativnaya shtukaturka pe pereţi. Regret slăbiciunea ministrului Alexandru Tănase şi mai ales frica de a le da moldovenilor un fir de lumină. Nimeni nu poate fi discriminat! Şi asta e o lecţie pe care moldovenii TREBUIE să o înveţe."'(Nata Albot)

...ca altfel nu ne-ar mai tine pamintul pe toti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...