luni, 11 aprilie 2011

Atunci cînd..

..ţii parşiv pe suflet, atunci cînd îţi pare că nimic nu e aşa cum vrei tu, atunci cînd rutiera vieţii îţi trece de fiecare dată prin faţă şi tu tot nu reuşeşti so prinzi (dehh eram în zilele celea pe tocuri), atunci cînd te simţi singur între mulţi, atunci cînd poate numai tu ştii dar ochii ţi-s roșii de la plîns, dar nu de la gripă, atunci cînd tre să hotarăști ceva important, să iei o viză, atunci cînd nuștii singur dacă ești în locul potrivit și în genere  nu știi ce vrei tu.. atunci și doar atunci nu cere sfatul nimănui.
Pentru că răspunsul, da corect am zis răspunsul ești tu însuți!
 Lasă gîndurile urîte măcar pe ziua de ieri. Fă un duș, îmbracăte în ceva comod, primeșteți hrana trupească și începe ziua cu video de mai jos! Sa fiu ne(bună) că pe mine mă ajută de fiecare dată!





P.S. Ele trebuie tatuate permanent pe lenta conștiiței noastre!



 Cuiva o să-i miroase a egoism, dar eu zic că ba chiar deloc. Cu asta trebuie de început.

Spune în fiecare zi: Eu mă iubesc pe mine

2 comentarii:

  1. Ehhh, de ar fi asa usor sa ne bagam in cap toate aste lucruri ... eu intr-o zi ma iubesc, in alta ma urasc ... dar cel mai tare nu ma iubesc atunci cind ma urasc :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) anume atunci trebuie de calmat apele penru că nimic nu e usor,dar totul tre sa inceapa de la gind, idee pentru a se materializa.
    P.S. ura asupra ta are același efect ca si radiația, distruge cu efect invizibil. așacă tre de nimicit acest cuvînt.

    RăspundețiȘtergere

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...