joi, 28 aprilie 2011

Mașina timpului

..momente în care inima bate, ochii clipesc, dar ceva din interior îmi oprește ritmul și începe a răscoli parcă în imagini de pe o peliculă mai veche. În acel moment mă macină o rușine, pentru că mă simt aparent bătrînă/veche/alta, și îți dai seama că au trecut pe lîngă tine atîtea clipe pe atunci frumos șlefuite, trăite sau mai bine spus visate. Numai în aceste momente îmi dau seama ce valoare au cuvintele astea  Trăiește clipa.
 Multe lucruri mă leagă de locul unde am trăit acum o săptămînă aproape 20 de ani. E ceva omenesc, dar și aiurea cînd te deprinzi cu oameni, cu locuri. Am scos atîta mamă de terfe și de las'că a trebui că mă tot întrebam la cît sînt de tînără la ce am adunat atîta zestre care nu o port,eventual nici nu folosesc. Am fost mai ieri acolo. Prin sertare bate un vînt de dor, robinetul cela tot mai picură.. a jale credcă, dar parcă mi s-a încuiat ceva în mine şi nodul acela l-am înghițit. Nu-i. Cei drept nuștiu pînă cînd. De altfel totul ce se face, se face spre bine încă două vorbe de aur  pentru că mo' pricopsit însă norocu ca la culcușul meu nou să nu am încă unde sămi pot pune toate lucruile. Ştie natura ce face. Ce sens m-am gîndit şi eu dacă în citeva saptămîni o fac pe turista. Aerul şi natura, clipele alături de cei dragi îmi prind bine.
 Îmi place uneori să mă scufund în amintiri, dar înţeleg că trebuie de ţinut frîul. Şi de trăit clipa.. că şi ceea cei acum vreodată va fi o amintire. aşacă tre să fac plăcut memorabilă, să o trăiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...