sâmbătă, 5 martie 2011

Ziua bună se cunoaște de dimineață!

 Da, deja e weekend. O mare parte din noi dimineața vor dormi, alții se vor pregăti pentru o nouă zi de muncă.
Înafară de faptul că mai dormim cîteva minute în plus; că cineva drag încă ne mai ține și încălțește în așternuturi..Știți care e cea mai plăcută parte a dimineții pentru mine? NU ȘTIȚI :) ! 
Micul dejun.

Da el a devenit un ritual pentru mine.L-am scăpat credcă de vreo cîteva ori din vară încoace, dar în rest îi sunt fidelă. Îi sunt recunoscătoare mamei pentru asta. Dar în primul rînd voinței mele pe care o aveam credcă de prin a 9-a. Pe atunci învățam mult și mă culcam la miezul nopții, iar dimineața cînd mă trezeam creierul era primul care știa ca mie deja mii foame  pînă a mi se deschide ochii. Și uite așa a început relația noastră !

 Mulți din noi nu i-au micul dejun, însă trebuie să conștientizăm că aceasta este cea mai importantă masă a zilei. Dimineața eu recomand să mîncați un bol de cereale de ovăz servite cu lapte sau cu apă, puțin unt și puțină sare pentru gust. Mie îmi plac cele de la Ja și APTEK. Cerealele conțin o grămadă de elemente nutritive, fibre, vitamine și important că ele sunt super sănătoase. Am fost într-un timp obsedată de cele care cronțaie cu lapte gen NESTLE, STAR, dar m-a lăsat. Mai sînt și din cele care au în conținut o grămadă de semincioare, fructe uscate, dar eu prefer să nu le amestec.
 Nu demult am citit că omleta ar fi cel mai bun mic dejun în viziunea unor nutriționiști englezi.Consumul de ouă la începutul zilei asigură pentru o lungă perioadă de timp organismul cu energie, atât de necesară în munca fizică şi în cadrul efortului intelectual, potrivit nutriţioniştilor. Ouăle, în genere, sunt superhrană, susţin ei, indicând că acestea sunt bogate în vitaminele D şi B12, aminoacizi şi chiar antioxidanţi. În plus, consumul de ouă dimineaţa nu conduce la creşterea în greutate.
 Eu însă tot stau cu întrebarea în cap: Și totuși cîte ouă pot mînca pe zi? 
 Omleta poate conține orice îți place ție din legume, brînzeturi,verdețuri etc. Mie îmi place cea cu multă ceapă și ciuperci lasată la foc încet.
 Untul, pîinea și brinza de oi  sau o salată sînt un must-have plăcut la masa unde se v-a lua micul dejun. Și un ceai din plante vă rog.
 Îmi place să savurez micul dejun. Dacă însă e hălit din grabă atunci rămîine tot același mic dejun pe care eu pur și simplu îl ador, pentru că știu că peste cîțiva ani pielea și întreg trupul meu îmi v-a mulțumi pentru i-am oferit în fiecare zi, poate peste una, un mic dejun sănĂTOOOOS!!!!!!
 Vă îndemn și pe voi să nu-l scăpați din agendă!

P.S  Apropo-s că tot vine săptămîna asta o sărbătoare frumoasă, dragi bărbați nu vă rușinați să începeți a aduce chiar de azi micul dejun în pat în semn de recunoștință, că tot e sîmbătă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...