joi, 17 mai 2012

Idila

Demult miam dorit sa ating acest subiect, dar au facuto altii inaintea mea, destul de bine, cu laude si vorbe bune, asa ca inainte de somn am decis sa laud si eu cu citeva condimente proiectul Carla's dreams. Tu! Tu vocea principala tu esti nebun?! TU iti dai seama ca tu ai intrat intro idila prea periculoasa cu mine, cu el ea si zece deal- de mine. Nustiu cum altii da eu aud doar o voce, o voce buna, matura, parca unsa cu miere. Un proiect care a intrat in urechile mele si a deschis multe usi si multe inimi. Eu n-am sa fiu la concert, da parca daca as avea posibilitatea tare mi-ar placea sa continue misterul. O masca venetiana ar fi o scapare, ca parca vad ca multe reprezentante al genului feminin or sa lesine.. dar ii pacat sa opresti omu' din cintat. Cu toata rusinea si lipsa de modestie, dar tu vocea principala cind te scoli de dimineata uite-te in oglinda si spuneti cu sufletul impacat ca tu chiar esti bun in ceea ce faci pina la momentul de fata. Cu Doamne -ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...