duminică, 1 ianuarie 2012

Trecerea dintre ani..

(postare intirziata:)
 Ce straniu..nustiu cum restu, dar eu anu asta chiar nu simt deloc ca miine e 31.. trecem in alt an.. sa fie oare lipsa zapezii ? sau oare eu chiar asa am crescut (in minte)?!? sau poate asa-i atmosfera imprejur, pentru ca atunci cind intreb si de altii simt ca nu-s singura care are acest sentiment de "nesimtire".   Anul 2011 m-a invatat cum e sa stai departe de ai tai, cum e sa imparti piinea nu cu ai tai, mi-a facut in minus un om pe care il credeam apropiat de suflet.. tu spui ca era treaba de "mediu schimba omu" eu zic ca poate noi eram ambele in iluzie de ce inseamna o prietenie. Dupa acest caz am devenit sceptica, dar totusi eu stiu ca exista si cred in prietenie. Am invatat cit de banal si aiurit e sa fugi ca soarecele in aceeasi roata..every f*king day. Am invatat ca ori esti la noi ori esti cu picioarul pe continentul oamenilor mereu aparent mereu zimbitori.. oamenii au calitati si adjective urit de asemanatoare.. doar ca la noi omul are un pic si isi face mai multe probleme de cap, si astfel a uitat complet de sine. Am invatat cum e sa tii in doua miini abtinerea si libertatea tot-odata, cum e sa te uiti mai rar si mai rar in urma.. aproape deloc, ei doar putin.
  Lucrurile pe care mi le doresc sint mult prea bagate in epiderma  si nu am cerneala de care trebuie ca sa le scriu aici, dar eu mi le cer in sinea mea.

Va doresc la toti un LA multi ani!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...