duminică, 12 februarie 2012

Plecarea


De ce uneori, dar de obicei ..adesea trebuie să plece cineva din viață ca omul să fie consolat, apreciat și meritele... da nu acum nu merge fraza asta. Whitney.. nu ți-am dedicat pînă acum nici o postare, regret deși de multe ori am vrut so fac și pînă la urmă asta acum pe nimeni no să încălzească. Piesele tale au fost printre primele care m-au ajutat să-mi dezvolt vocea și să-mi alin sufletul.. de multe, multe ori. Tu ai fost unică și tembrul vocii tale la fel.  Odihnește-te în pace.

Cel mai mult mii frică vreodată să nu reușesc să-mi i-au rămas bun și rău îmi pare atunci cînd n-ar trebui să supăr pe cineva și o fac, cînd răbdarea și dragostea e ultimul lucru la care mă gindesc după ce am lovit verbal. Trebuie și vreau să mă îndrept de pe acum, ca mîine să nu fie tîrziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...