luni, 26 septembrie 2011

Vichy

 Astăzi în sfîrșit mi-a venit mult așteptata comandă de la Vichy! Gama Aqualia Thermal.
Crema hidratantă 24 ore cu apă termală, demachiant pentru ochi și cremă spumantă purificatoare pentru îndepărtarea impurităților. Despre Vichy am auzit multe, dar acestea vor fi primele produse pe care le voi încerca, sper nu și ultimele.
  Încercasem eu cu ceva ani în urmă o monstră și țin minte că am rămas pur și simplu foarte mulțumită. Mi-a luat ceva timp pînă mi-a venit comanda de pe vichy.com care din păcate nu fac livrare în Moldova. Acasă în lei prețurile mi-au părut cam mari, dar nu uit de faptul ca această linie de îngrijire este scumpă și în alte țări din Europa.
 Ca prima comandă am avut parte de o livrare gratuită și de 2 monstre cadou pe care mi leam ales singurică.  Total 64$.
Tenul meu deja e fericit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...