vineri, 16 martie 2012

Orgasmul politic



 Nici nuștiu cum să reacționez să sar în sus de bucurie sau să stau așa cuminte cum stau ?!  Zice ecranul dreptunghiular de pe perete că avem deja președinte, lumea se bucură, se felicită. Îmi place să citesc, dar nu mă simt îndeajuns de competentă să vorbesc despre asta.
 Eu vorbesc foarte rar despre polititcă. Indigestie. Vorbele pe care le-a rostit noul nostru președinte mi se par la fel de goale, ca și copacii care încă nu se apucă să se înverzească. Cică.. să întoarcem de peste hotare toți oamenii care au plecat.. de parcă a venit Mesia pe pămînt.
  Eu nu cunosc prea multe despre dumnealui.. dar mă rog trebuie să impună noul om al statului efectul placebo în conștientele noastre.. Vom trăi și vom vedea.. dar de obicei la noi e așa.. toți se felicită și mîine, poimîine sau poate peste vreun an și el va fi un motiv de protest pentru oameni.

Dar poate chiar a venit fericirea și pe pămîntul nostru, but.. i dont think so. Cineva vorbea azi de un orgasm politic.. mimat pe sine că .
 Ieri am fost la ora de ras la cea de a 100 ediție. 80% din sala erau oameni cu vîrsta peste 30 de ani. Mi-a plăcut. Toată echipa a depus efort. Oare ei chiar n-au frică?  Cu Doamne-ajută!
 Afară e frumos ăsta-i motiv de bucurie !

Un comentariu:

O vorbă bună

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...